dijous, 25 de gener del 2018

2n quadrimestre del CIC

Comença el 2n quadrimestre del CIC

El proper 12 de febrer al CIC Escola d’Idiomes Mataró – Escola Meritxell comencem el segon quadrimestre per a que nens i nenes puguin millorar el seu anglès i preparar-se millor per aquest món global i poder obtenir els certificats oficials de First i d´Advanced.

El primer quadrimestre, ha estat tot un èxit tant pel nombre d’alumnes matriculats com per la dinàmica de les classes. Aquest any hem introduït dinàmiques noves com aquesta que us mostren en el següent vídeo. Hem començat a treballar amb “Projectes” a partir de 5è de primària.
I amb els més grans hem fet el Creative Writing Contest. http://www.fundaciomeritxell.cat/creative-writing-contest/

En aquest Projecte, els  alumnes de 5è prim.  han creat un RAP. Super cooooolllll!! És el Rap amb la música de PRINCE OF BELAIR, una manera molt divertida de practicar el Present Simple i el Present Continuous. No toquem els llibres però,  aprenem anglès!

Primer, en grups,  vam haver d´escriure frases amb els temps verbals corresponents (fent servir always, never, often, now, at the moment, etc)  i  amb el  vocabulari que havíem estudiat a classe, fent servir frases en afirmatiu, negatiu i interrogatiu. Després la professora ho ha  corregit i seguidament ens hem inventat  una coreografia.
Ballar és molt divertit, però aprendre-t´ho  després tot de memòria, ja costa més:)
La professora ens ha avaluat tant de la part del Writing, com de la part de Speaking. I aquí en teniu una  altra mostra.

En aquest segon quadrimestre, si voleu apuntar els vostres fills a algun dels nostres cursos podeu consultar el catàleg de tots els nivells i cursos que podeu trobar al CIC Escola d’Idiomes – Escola Meritxell i descarregar-vos el full d’inscripció que podeu enviar per mail a l’adreça de correu electrònic: secretaria@escolameritxell.org, o per fax al número 93 755 14 82.
Si teniu cap dubte també ens podeu trucar al número 937556550.
Però no oblideu que s’ha de fer abans del 12 de febrer!

Ens queden molt poquetes places disponibles!!!

No oblideu que tenim cursos per a joves durant la setmana i intensius els divendres de 3 a 5.45.
I amb garantia d’èxit perquè el 97% dels nostres alumnes superen les proves del First i el 100% han superat el CAE.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada