divendres, 2 d’octubre del 2020

LES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS 2020-2021 JA ESTAN EN MARXA

Benvolgudes i benvolguts.

"Ja tenim en marxa les nostres activitats extraescolars".

Amb un gran esforç per part de professionals, alumnes i famílies, les activitats extraescolars de la nostra escola van començar el seu curs el passat 21 de setembre.

Distància de seguretat, neteja de mans, espais i materials, i la utilització de mascareta, així com l'establiment de grups estables dins del grup de cada activitat, són respectats rigorosament per tal d'assegurar el desenvolupament, la seguretat i el gaudi dels nostres alumnes.

Encara queden algunes places lliures a les activitats de Patinatge, Taekwondo, Robòtica, Llenguatge Musical per a Primària, Dansa/Aeròbic Grup II per a 1r i 2n i Natació.

Aquí teniu algunes imatges de les activitats, on els nostres alumnes gaudeixen practicant i aprenent en un espai segur dins de la seva escola.

DANSA/AERÒBIC

LLENGUATGE MUSICAL

PATINATGE SOBRE RODES

ROBÒTICA I PROGRAMACIÓ

TAEKWONDO

CURSET DE NATACIÓ

Per a qualsevol consulta respecte de les activitats extraescolars, poseu-vos en contacte amb:

Josep Manel Garcia (Manu), Coordinador d'Activitats Extraescolars.
jmgarcia@escolameritxell.org

Tini De Los Santos, Edifici Batxillerat.
tsantos@escolameritxell.org

"US HI ESPEREM"