dilluns, 19 d’octubre del 2020

LES NOSTRES ACTIVITATS EXTRAESCOLARS

Benvolgudes famílies.

Aquesta setmana comencem a publicar una sèrie d’escrits que us ajudaran a entendre millor el que les vostres filles i fills fan a la seva activitat extraescolar.

El primer escrit fa referència a l’activitat extraescolar del Club de Robòtica i Programació.

Esperem que aquesta nova iniciativa us agradi i sigui de gran utilitat.

IGNITE SERIOUS PLAY

Qui som

IGNITE SERIOUS PLAY presta serveis educatius per a l’aprenentatge de les competències STEAM i la competència digital. És una empresa privada amb professionals que entenen l’educació com el pilar del desenvolupament social i que veuen la tecnologia com una manera d’expressió. El principal objectiu és oferir als infants i adolescents les eines necessàries per aprendre, crear i emprendre en un entorn de valors i noves competències.

Aprenentatge basat en projectesUn

Creativitat i innovació seran, sens dubte, les competències més buscades en els professionals del futur i per aquesta mateixa raó les nostres extraescolars Maker les potencien mitjançant projectes de robòtica, programació, disseny 3D i realitat virtual.
Un projecte és una invitació a somiar i el que s’aprèn és a fer-ho realitat. Igual que succeeix en el món professional, és essencial definir amb claredat l’objectiu, planificar en el temps i confiar en els teus companys/es d’equip. Treballar per projectes ens ensenya a conviure amb la incertesa i a no angoixant-nos perquè totes les respostes no estiguin damunt de la taula. Ens ensenya a confiar en la nostra intuïció i en la nostra capacitat per a imaginar solucions no convencionals.

Activitat extraescolar CLUB ROBÒTICA & PROGRAMACIÓ a Escola Meritxell

Es treballen les bases de la robòtica educativa a través de diferents tipus de robots i de tecnologies. Per a cada nivell educatiu i grau d’expert està oferim un ventall de material que respon a un aprenentatge progressiu.
Es coneixen els mecanismes com engranatges, politges i palanques i aprenem a fer servir diferents sensors per a poder muntar construccions robòtiques de gran complexitat.
Junt amb el mecanitzat dels robots es treballen i s’apliquen conceptes físics, matemàtics, artístics i històrics, entre altres. En les etapes inicials consolidem la manipulació de les peces, la creativitat i el mecanitzat i posteriorment ho combinem amb la programació dels moviments i sensors.
A l’etapa de Primària els alumnes desenvolupen la competència de mecanitzat a través de màquines motoritzades de LEGO Education & Makeblock Neuron, per posteriorment treballar l’àmbit del pensament computacional (Programació) amb el llenguatge Scratch aplicant-lo sobre entorns com LEGO Mindstorms i Makeblock mBot.

Ignacio Aso

IGNITE Serious Play SL

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada