diumenge, 18 d’abril del 2021

PROJECTE MATARÓ - TOKIO 2021, arribada de la Laia L'Arquera i primers dies sumant quilòmetres.

Salutacions a tothom.

Dimarts 13 d'abril vàrem rebre a la Laia l'Arquera, símbol del Projecte Mataró - Tòkio 2021, on més de 13.000 alumnes d'escoles de Mataró, i les seves famílies, s'uneixen amb un objectiu comú, fer-la arribar virtualment fins a Tòkio2021.

La Regidora d'esports, el President i el Secretari del CEM ens van lliurar a la Laia l'Arquera en una cerimòmia molt il·lusionant i emotiva pels nostres alumnes, on el nostre estimat professor i jutge d'atletisme als JJOO de Barcelona 92, en Quim Torres, va recollir la figura per tal de posar-nos en marxa cap el Japó.

Des de llavors, alumnes i famílies no han parat de correr, caminar i anar en bicicleta per tal d'afegir els quilòmetres realitzats, en diferents activitats,  a la suma que ha de permetre a la Laia l'Arquera arribar a Tòkio 2021.

Escola i famílies ja portem 581,790 quilòmetres.

Dimarts 20 d'abril farem el relleu i entregarem a la nostra Laia l'Arquera a l'Escola Angela Bransuela.

Encara podem sumar més quilòmetres, us animeu?.