diumenge, 30 de maig del 2021

Campionat d'escacs dels JJEE 20-21, 3a i 4a jornada, jornada de cloenda, classificacions i entrega de medalles.

El Campionat d'escacs dels Jocs Escolars 2020-2021 ha finalitzat.

Una vegada realitzades la 3a i 4a jornades, que van establir les classificacions definitives, aquest cap de setmana es va celebrar la Jornada de Cloenda amb l'entrega de medalles.

Va ser una jornada especial on pares i fills van poder jugar junts. També es van dur a terme partides simultànies on els competidors escolars es van enfrontar a un campió sènior

El nostre Sots Campió a la categoria cadet, en Joan Rivas, va fer una partida amb tot un campió i jugador professional, tot i perdre es va defensar molt bé.

Volem felicitar a tots els nostres escaquistes pel magnífic campionat fet, destacant el Sots Campionat aconseguit pel Joan Rivas.

També agraïm molt sincerament l'acompanyament de les famílies en aquestes jornades.