dilluns, 18 d’octubre del 2021

1r TORNEIG INTERCOMARCAL D'ESCACS EN LÍNIA 21/22

El Consell Esportiu del Maresme, juntament amb altres consells, col·labora en l’organització d’un nou Torneig Intercomarcal d’Escacs online amb Lichess. Es durà a terme els dies 31 d’octubre, 28 de novembre i 19 de desembre amb competicions per a totes les categories. A continuació teniu tota la informació del Torneig així com una guia per poder apuntar-se.

Recordeu que al formulari d'inscripció haureu de seleccionar el Consell Esportiu del Maresme i logicament com a centre educatiu l'Escola Meritxell.

Una vegada feta la inscripció ens agradaria saber quins alumnes estan competint per tal de fer-los el seguiment corresponent, només haureu d'enviar un correu electrònic a:

jmgarcia@escolameritxell.org

indicant el nom i els cognoms, la categoria i els tornejos als que us heu apuntat.

Us desitjem bon Torneig i unes partides ben divertides, endavant !!