diumenge, 22 de maig del 2022

CLOENDA CAMPIONAT D'ESCACS ESCOLAR 21-22

La Cloenda del Campionat d'Escacs Escolars va ser el punt culminant a quatre jornades on l'alumnat participant de les diferents escoles de Mataró ha gaudit participant i perfeccionant el seu joc d'escacs.

Durant aquesta jornada de cloenda, tot l'alumnat que va voler es va poder enfrontar en unes partides simultànies al Mestre Bernat, Mestre del Club d'Escacs Mataró.

També es van poder fer partides familiars i enfrontaments d'escaquístes de diferents categories.

L'entrega de medalles als participants i al tres primers classificats així com l'entrega de diplomes, per part d'un representant de la Regidoria d'Esports de Mataró, del President del Club d'Escacs Mataró i del Mestre Bernat, va posar fi a aquest màgnific Campionat.