dimarts, 24 de maig del 2022

FINALS I CLOENDA DEL CAMPIONAT ESCOLAR DE PATINATGE 2021-2022

El Campionat Escolar de Patinatge va abaixar el teló amb les finals de categories per nivell.

Sis de les nostres patinadores van participar en aquestes finals realitzant, cadascuna d'elles, una magnífica actuació.

A la categoria Prebenjamí A, la Carla Molina Pradillos i la Ivet Carbonell Alamà es van proclamar Campiona i Subcampiona respectivament.

Pel que fa a l'Alba Morcillo Noda, la seva gran actuació li va permetre aconseguir el Campionat a la categoria Benjamí C.

L'Emma Muigg Lladó, l'Abril González Alonso i la Noa Hervàs Llopart van realitzar també una excel·lent final.

A totes elles les volem felicitar per la gran competició que han fet, fruit del seu treball i esforç.

També volem felicitar a la Laura Granado, com a responsable d'aquest grup de patinadores.

"ENHORABONA"

Imatges i vídeos de les actuacions