divendres, 20 de maig del 2022

MARATÓ ESCOLAR 2021-2022

Imagen que contiene Interfaz de usuario gráfica

Descripción generada automáticamenteEstimades famílies.

Dissabte 11 de juny, pel matí, tindrà lloc la Marató Escolar que enguany assoleix la seva 26a edició.

La MARATÓ ESCOLAR és una activitat esportiva no competitiva que es fa al matí pels carrers de Mataró, tot coincidint amb la cursa nocturna 5km i 10km Mataró que es realitza al vespre.

En aquesta Marató Escolar hi pot participar tot l’alumnat comprés entre els 5 i els 16 anys, es a dir, de P5 dins a 4t d’ESO.

Els diferents recorreguts es realitzaran per la calçada del Passeig de Marina.

Cada categoria tindrà una distància i un recorregut concret:

CURS

CATEGORIA

MTS

RECORREGUT

1 VOLTA- Distància a 400 m

1r i 2n de Primària

PREBENJAMÍ

1 VOLTA- Distància a 600 m

3r i 4t de Primària

BENJAMÍ

1 VOLTA- Distància a 800 m

5è i 6è de Primària

ALEVÍ

1 VOLTA- Distància a 1.000 m

1r a 4t d’ESO

INFANTIL / CADET

1 VOLTA- Distància a 1.200 m

Els participants estaran coberts per la llicència escolar, en cas de participar en alguna competició dels JJEE 2021-2022, o bé per una cobertura contractada pel Servei d’Esports, cosa que s’haurà d’indicar al responsable de l’escola en el moment de realitzar la inscripció.

Així mateix, l’organització, disposarà d’un servei preventiu sanitari en tot moment per atendre les possibles contingències per aquest tipus de curses.

“RECORDEM QUE NO ÉS UNA COMPETICIÓ, PER TANT, NO HI HA MEDALLES NI TROFEUS”.

ACTIVITAT SOLIDÀRIA

La Marató escolar serà també una cursa solidària, amb SOMGROCS, iniciativa que treballa en benefici de la recerca genèrica de malalties minoritàries de l’Hospital Sant Joan de Déu, a través d’una iniciativa engegada per una família de Mataró afectada pel síndrome nefròtic, s’elaboren unes polseres solidàries. El mateix dia de la Cursa també es podran adquirir polseres a la mateixa carpa de SOMGROCS.

Per tal de poder inscriure a la vostre filla/fill a la Marató Escolar 2021-2022, haureu de fer servir el següent enllaç al formulari d’inscripció:

Formulari d'inscripció Marató Escolar 2021-2022

Aquest formulari d’inscripció restarà obert des del dia 20-05-22 a les 15 h fins al dia 25-05-22 a les 23 h.

No s’acceptarà cap inscripció que no estigui feta mitjançant aquest formulari d’inscripció.

“ANIMEU-VOS A PARTICIPAR, US HI ESPEREM”