dimarts, 10 de maig del 2022

Resultats i classificacions finals d'escacs dels Jocs Escolars de Mataró 2021-2022

Una vegada finalitzada la competició del Campionat d'Escacs dels Jocs Escolars de Mataró 2021-2022, la nostra escola ha obtingut uns fantàstics resultats, tant a nivell individual com a nivell per categories.

A la categoria Prebenjamí i gràcies a la 2a posició de l'Anastasia Miasayedava Moreno, a la 4a posició d'en Max Volart Muñoz i a la 9a de l'Adrià Bruce Guardiola, l'Escola Meritxell ha obtingut el Subcampionat.

A la categoria Benjamí, l'Escola Meritxell ha quedat Campiona.
La segona posició d'en Joel Pérez Álava, la 6a de la Lucía Cayuela Romero i la Berta Molina Pradillos, conjuntament amb la 7a d'en Marc Madern Loca, han permés aquest fantàstic resultat de grup.

El mateix ha passat a la categoria Aleví.
Gràcies a la 1a posició de l'Arnau Carbajo Guardiola, la 3a posició d'en Bruno Ruiz Martínez, la 5a d'en Sebastian Morales Noguera, la 11a de l'Alejandro Ramírez Rueda i la 13 de l'Ignasi Bustinduy Espasa, l'Escola Meritxell s'ha proclamat Campiona de la categoria.

Des d'aquestes línies volem fer arribar una gran felicitació a les nostres i els nostres escaquistes per la seva participació, pel seu interés demostrat i pels seus resultats.

També volem agrair i felicitar al nostre professor d'escacs, en Joan Manel Marches, pel gran treball que està realitzant amb el nostre alumnat de l'activitat extraescolar d'escacs.

A la jornada de cloenda del dia 21 de maig es farà entregar de les recompenses.

"ENHORABONA, CAMPIONES I CAMPIONS"