dimarts, 13 de desembre del 2022

CAMPIONAT D'ESCACS DELS JOCS ESCOLARS DE MATARÓ 2022-2023

Benvolgudes famílies.

Ens acaba d'arribar la informació referent a la Competició d'Escacs dels JJEE 2022-2023.

Tot l'alumnat des de 1r de primària i fins a 2n de Batxillerat que vulgui participar ho pot fer de manera totalment gratuïta, només es demana el compromís d'anar a jugar.

Cada alumne participarà a la seva categoria, des de Prebenjamí i fins a Juvenil.

El timming respecte la presentació d'inscripcions i dates de jornades és el següent:

• Inscripcions i presentació de carnets del 9-12-22 al 23-12-22, aquest tràmit el fem des de l'escola.
  • JORNADA 1, 14-1-23.
  • JORNADA 2, 11-2-23.
  • JORNADA 3, 18-3-23.
  • JORNADA 4, 15-4-23.
  • JORNADA DE CLOENDA, 20-5-23.

El lloc de realització encara està per determinar.

Les jornades, aquests darrers anys, s'han realitzat en horari de matí i solen durar aproximadament 2h, començant a les 10h.
Depenen del número de participants, aquest horari pot ampliar-se o reduir-se.

Necessitem saber quines famílies es comprometen a participar en aquest Campionat d'Escacs dels JJEE 22-23.

Per poder inscriure a la vostra filla o fill necessito que envieu un correu a: jmgarcia@escolameritxell.org

En aquest correu haureu d'indicar el nom i cognoms, data de naixement i curs de la vostra filla o fill.

Recordeu que hem de respectar el timming que ens marquen els JJEE i que el darrer dia que acceptarem inscripcions serà dimecres 21-12-22 a les 15h.

Resto a la vostra disposició per a qualsevol dubte al respecte.

Us recordem que el curs anterior vàrem obtenir 2 Campionats i 1 Sots Campionat a les 3 categories que finalment es van convocar i van competir.

Animeu-vos, aquesta competició és una manera molt divertida i engrescant de representar a la nostra escola en els Jocs Escolars de Mataró.

US HI ESPEREM!