dilluns, 20 de desembre del 2021

ACTIVITAT EXTRAESCOLAR DE TAEKWON-DO, EXÀMENS DE PASSI DE GRAU

Finalment es van poder realitzar els exàmens de passi de grau del curs 2020-2021 de l'Activitat Extraescolar de Taekwon-do.

Com recordareu, degut a una indisposició del Professor titular de l'activitat, en Josep Castro, no es van poder realitzar els exàmens de passi de grau del curs anterior.

Tot l'alumnat que ha volgut presentar-se a aquest examen ho ha pogut fer i hem de dir, què els resultats han estat  fantàstics, com a continuació podeu veure.

Felicitem als nous graus i també els animem a seguir treballant amb la mateixa il·lusió tal i com ho estat fent fins ara.

Volem agraïr al Professor Josep Castro la seva gran tasca de formació, que des del món del Taekwon-do està realitzant amb el nostre alumnat.