dilluns, 14 de novembre del 2022

Taller d'art, una activitat extraescolar en constant producció !!

Aquest curs 2022-2023, hem posat en marxa l'activitat extraescolar artística del Taller d'art que té com a responsable a la Srta. Anna Vives.

Aquesta activitat pretén despertar la creativitat, motivar la reinterpretació personal i permetre que l'alumnat, mitjançant experiències artístiques, adquireixi noves eines de comunicació i convivència.

Aquesta activitat està encaminada a desenvolupar els gustos i il·lusions personals, relaxar tensions acumulades per l'estudi i ajudar en el desenvolupament de la psicomotricitat i la coordinació visual i manual.

Des del primer dia l'alumnat ha començat a fer les seves produccions, aquí teniu en imatges un petit exemple del procés de treball fins a arribar al producte final.