diumenge, 26 de febrer del 2023

JJEE 22-23, darrer dia 1a jornada Campionat de patinatge.

Aquest dissabte passat va finalitzar la 1a jornada del Campionat de Patinatge dels Jocs Escolars de Mataró 2022-2023.
En aquesta ocasió, les patinadores i patinadors de nivell 2 han hagut de defensar les seves respectives actuacions.
Les nostres patinadores, l'Emma Muigg Llado, com la Clàudia Jiménez Carmona i la Carlota Valldeperas Muñoz han realitzat unes molt bones actuacións on en alguns casos els nervis han estat a flor de pell.
L'Alba Morcillo Noda, patinadora de nivell 3 que no va poder participar en la seva convocatòria per una lesió, també ha pogut defensar el seu disc i ho ha fet amb una genial actuació.
Ara, les participants en els JJEE tenen unes setmanes per poder preparar la 2a jornada i també per enllestir la seva participació en el Campionat Comarcal de Patinatge on la nostra escola tornarà a participar aquest curs.
Us deixem amb algunes imatges i amb els vídeos de les seves actuacions.

"ENHORABONA A TOTES"

Vídeos de les actuacions