divendres, 22 de setembre del 2023

IRONKIDS 2023

Estimades famílies.

Dissabte 21 d’octubre, en jornada matinal al Camí de la Geganta de Mataró,  tindrà lloc una nova edició de l’IRONKIDS.

L’IRONKIDS és una petita cursa promocional, que des del departament d’educació física de l’escola volem promocionar per tal que el nostre alumnat pugui gaudir d’una diada lúdica i esportiva sense competició.

Tothom que hi participi rebrà un regal.

Per inscriure a la vostra filla/fill, haureu de fer servir el següent enllaç per tal d’accedir al formulari d’inscripció de l’IRONKIDS 2023

Formulari d'inscripció IRONKIDS 2023

Perquè la inscripció sigui acceptada s'hauran de respondre obligatòriament totes les preguntes d'aquest formulari.

El període d'inscripció restarà obert del 25 de setembre a les 17 h fins el 9 d'octubre a les 17 h

No s’acceptarà cap inscripció que no estigui feta mitjançant aquest formulari.

L’assegurança obligatòria per aquest esdeveniment anirà a càrrec del Servei d’Esports de l’Ajuntament de Mataró. Aquest fet ens obliga a demanar-vos, si us plau, que feu la inscripció només si assegureu la participació de la vostra filla/fill per tal de no generar una despesa innecessària a aquest servei municipal que d’altres activitats puguin aprofitar.

L’èxit d’aquest esdeveniment depèn en bona mesura de tots vosaltres i és per això que us animem a fer-ho possible mitjançant la vostra participació.

Una vegada finalitzi el període d'inscripció rebreu més informació al respecte.

Moltes gràcies per la vostra implicació.

Adjuntem informació sobre horaris aproximats, circuits i distàncies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada