diumenge, 18 de febrer del 2024

1a Jornada Nivell 0, 3 i 4 del Campionat de Patinatge dels JJEE de Mataró 23-24

Aquest dissabte passat es va dur a terme la competició de patinatge dels nivells 0, 3 i 4 i amb ella es dona per finalitzada la 1a jornada per a tots els nivells del Campionat dels Jocs Escolars de Mataró 2023-2024.

Al matí, al nivell 0, la nostra escola va presentar dues patinadores, la Lucía Mia Santiago González i la Marta Brull Baños, totes dues han començat a patinar a la nostra escola aquest mateix curs. Les seves actuacions van ser fantàstiques i només cal que mireu els vídeos per veure el nivell que han adquirit en només cinc mesos.

A la tarda, als nivells 3 i 4, les germanes Carla Molina Pradillos i Berta Molina Pradillos van desplegar tot el seu potencial amb unes grans actuacions on el nivell de competició ja és molt exigent.

Felicitats a totes quatre !

També volem felicitar el Club Patinatge Premià i concretament a la Lucía Rios i a l'Alba Rios per l'excel·lent treball que estan fent amb les nostres patinadores d'ençà que s'han fet càrrec de la nostra activitat de patinatge. Moltes gràcies per la vostra feina.

Us deixem amb les imatges d'aquesta jornada i els vídeos de les respectives actuacions.

Imatges

Lucía Mía Santiago González

Marta Brull Baños

Carla Molina Pradillos