divendres, 12 de juliol del 2024

Activitats Extraescolars 2023-2024, "Bon estiu i molt bones vacances".

Un curs més les Activitats Extraescolars de la nostra escola han permès, al nostre alumnat, formar-se i relacionar-se, una vegada acabades les seves classes, amb la resta de companyes i companys fent servir les nostres instal·lacions en un ambient més relaxat.

Cada vegada el nostre ventall d'Activitats Extraescolars és més ampli. És per això que, des d'una mirada formativa, ens esforcem per acomplir, curs rere curs, amb el nostre compromís de màxima qualitat.

Per part nostra us volem agrair, molt sincerament, la confiança que les famílies dipositeu en les nostres Activitats Extraescolars i en els seus responsables.

Mentrestant espereu al començament de les Activitats Extraescolars pel curs 2024-2025, dilluns 16 de setembre, compartim amb vosaltres aquest videoresum de les Classes Obertes de les Activitats Extraescolars 2023-2024.

Moltes gràcies.

Bon estiu i molt bones vacances.