diumenge, 21 de maig del 2023

2a Fase Campionat Comarcal de Patinatge nivell C i Minis

Amb la 2a Fase de la Competició de nivell C i Mini va finalitzar el Campionat Comarcal de Patinatge del Maresme.
La nostra escola va participar amb l'Alba Morcillo Noda a la categoria Aleví i amb la Daniella Martínez Glatz, la Gina González Puig, la Nùria Elia Muigg Lladó, la Manuela Pérez Vila, l'Alba Gómez Mérida i la Gal·la Tarinas Borrell a la categoria Mini.
Grans actuacions de les patinadores més petites de la nostra escola que per primera vegada participaven en tot un Campionat Comarcal.
A la categoria Mini, la Gina González Puig va obtenir el Subcampionat amb una gran actuació i la suma de les seves puntuacions de la 1a i la 2a fase. La Daniella Martínez Glatz va ser mereixedora d'una fantàstica 6a plaça final.
L'Alba Gómez Mérida va assolir el 15è lloc global. La Núria Elia Muigg Lladó, tot i la fantàstica actuació en aquesta 2a fase que li va permetre pujar fins a la 1a posició, com que no va poder participar en la 1a fase es va haver de conformar amb la 16a posició.
La Gal·la Tarinas Borrell i la Manuela Pérez Vila tampoc van poder participar en la 1a fase i finalment van aconseguir la 17a i 18a plaça respectivament.
L'Alba Morcillo Noda, amb dues fantàstiques actuacions a la 1a i la 2a fase, va obtenir una meritòria 14a plaça final a la categoria Aleví en una competició amb un gran nivell de patinatge.

Enhorabona a totes elles i a les seves tècniques de patinatge.

Us deixem amb algunes imatges i els vídeos de les seves actuacions.

Gina González Puig

Daniella Martínez Glatz