diumenge, 21 de maig del 2023

Finals del Campionat de Patinatge dels JJEE de Mataró 2022-2023

Una vegada més, les nostres patinadores, han demostrat un alt nivell de patinatge.
Aquesta vegada ha estat a les finals del Campionat de Patinatge dels Jocs Escolars de Mataró 2022-2023.

A la categoria Aleví nivell 4, la Berta Molina Pradillos es va fer amb una merescuda 4a posició. A la mateixa categoria, però, de nivell 3, La Mireia Casals Torcal va assolir la 13a posició en un nivell molt disputat.

A la categoria Benjamí nivell 4, la Clara Sofía Muigg Lladó es va fer amb la Medalla d'Or. També a la categoria Benjamí, però de nivell 3, la Carla Molina Pradillos va conquerir la medalla de Bronze i la Ivet Alamà Carbonell es va fer amb la 9a posició final.

Una altra patinadora Benjamí, en aquest cas de nivell 1, la Laia Estévez Herrera, va pujar fins a la 5a posició molt a prop de les puntuacions que donaven accés al podi. Finalment, al nivell 2 de la categoria Benjamí, la Carlota Valldeperas Muñoz va obtenir una meritòria 13a plaça.

Parlant de la categoria Prebenjamí nivell 2, any 2015, l'Emma María Muigg Lladó va ser mereixedora de la medalla de Plata, on també la Clàudia Jiménez Carmona va assolir una gran 4a possició. Al nivell 1 de la mateixa categoria, la Clàudia Parada Lora es va fer amb la 6a posició.

Tote les nostres patinadores, tant les que han arribat a les finals com les que no, han realitzat un molt bon Campionat Escolar de Patinatge i és per això que les volem felicitar molt sincerament.

Aquí teniu algunes imatges de les finals i els vídeos de les seves actuacions.

Berta Molina Pradillos

Mireia Casals Torcal

Clara Sofía Muigg Lladó

Carla Molina Pradillos